czwartek, 20 lutego 2014

Potwory i spółka!

Misie, sówki, myszki... bleeee ile można :D
Czas na potwory!!!

Pierwszy stworek potworek powstał już daaaaaawno temu  na prośbę zwariowanej mamy Tymka. 
Potworek został stworzony na podstawie inspiracji przesłanej przez mamę Tymka - nie jest to mój pomysł, ale bardzo przypadł mi do gustu :-)

Czapeczka potworek na szydełku




Kolejny potworek powstał całkiem niedawno ( no bo przecież dziś to całkiem niedawno? ;-)) dla tygodniowego smyka na prośbę jego cioci. Potworek miał nie być czarny - jest więc szary :-) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu - bo to taki bardzoooooo miły potworek, lubi towarzystwo ;-)

Czapeczka potworek na szydełku



W międzypotworkoczasie powstały też dwa inne potworki - dla mojego własnego prywatnego chrześniaka i jego taty - niestety nie wiedzieć czemu nie mam fotek tych potworków :-(  Mam nadzieję, że uda się to jeszcze nadrobić ;-)

Czapeczki wykonane zostały szydełkiem 8 mm z podwójnej włóczki akrylowej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz