środa, 1 czerwca 2016

Lisia Poduszka

Dzień Dobry!

Kochani, nadrabiam zaległości blogowe. Wybaczcie długą nieobecność - nadrabiam! Zapraszam do oglądania i komentowania :-)

Mam ogromną przyjemność przedstawić Wam kolejnego Zwierzaka Poduszaka - tym razem liska :-)

Ten poduszak chodził mi po głowie już od dawna, jednak nie mogłam się za niego zabrać - wreszcie udało się! Ojjjjj prułam i prułam, ale wreszcie jest!

Lisek, podobnie jak Poduszak Kotka, posiada długaśne łapki, które po rozłożeniu osiągają długość ok 110cm. Sama poducha ma 35 cm średnicy. 

Poduszak znalazł już swój dom, w kolejce na wykonanie czekają już kolejne poduszaki ;-)

crochet pillow, fox, crochet fox, lis na szydełku, szydełkowy lisek, poduszka na szydełku,






A tutaj w towarzystwie znanego Wam już kotka ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz